Subject: 29 Märjamaa-Koluvere tee kinnistu liitumine elektrivõrguga Orgita külas, Märjamaa vallas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 15:41:54 +0300

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “29 Märjamaa-Koluvere tee kinnistu
liitumine madalpingel, Orgita küla, Märjamaa vald, Rapla maakond”, mille
käigus rajatakse kaablitrass alates 50402:001:0019 katastritunnusega
kinnistul asuvast mastist ning mis kulgeb juba varem projekteeritud
tänavavalgustuse tarbeks projekteeritud lülitusjaotusseadme kõrvale
projekteeritud liitumiskilpi, mille tunnuseks on LK237852.

Taotlus asub järgneval lingil:
<https://connectoee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/egert_siigur_connecto
_ee/EaA3LwMQOnFJhW63Wbleij4BViwNpl1BZl3CCyyVWtor7w?e=cWc6OS>
Transpordiameti taotlus_LC4227.asice

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee